مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 10:262023-01-01سياسي

جان فدا|معاون سیاسی استاندار اصفهان: حاج قاسم از شهرت فراری بود


محمدرضا جان نثاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص ویژگی های حاج قاسم با تأکید بر اینکه تمام خصوصیات اخلاقی ایشان در دین مداری و ولایت مداری او خلاصه می شود، اظهار داشت: اگر شهید سلیمانی اخلاق مدار است و در قلوب مردم جای دارد به این دلیل است که عبد صالح خداوند است و از سمتی به دلیل ولایت مداری، مورد غضب همه دشمنان است.

وی افزود: اگر ذره ای از این خصوصیات بهره ببریم می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و در این راستا باید به جوانان بگوییم بر این دو ویژگی حاج قاسم مطالعه زیادی داشته باشند.

جان نثاری با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی روستازاده ای ساده بود اما کاری کرد که آوازه او در تمام دنیا پیچید، تصریح کرد: حاج قاسم از شهرت فراری بود اما خداوند مزدی به او داد که در عالم مشهور شد به گونه ای که اگر شخصی در دنیا بخواهد سخن از انسان آزاده به میان آورد، به شهید سلیمانی تمسک پیدا می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان عنوان کرد: شهید سلیمانی انسان بزرگی بود و خداوند بزرگی او را به همه نشان داد و ثابت کرد که اگر بندگی او را بکنیم و در جهت اهداف ولی او گام برداریم، به دوستان نشان می دهد که یک فرد می تواند تا کجا رشد پیدا کند و از سمتی باعث ترس دشمنان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا|معاون سیاسی استاندار اصفهان: حاج قاسم از شهرت فراری بود

جان فدا|معاون سیاسی استاندار اصفهان: حاج قاسم از شهرت فراری بود